Není třeba se obávat, s karbonem je to téměř stejné jako s hliníkem nebo ocelí, lze ho tudíž lakovat. Pozor je nutné dát na opracování povrchu před tím (doporučujeme při amatérském zásahu nechat stávající lak, nebrousit jej) a myslet na to, že karbonovou vidlici po barvení nelze dát vypálit. Lakování můžete přenechat odborníkům, nebo se o něj pokusit sami. V tom případě je možno zakoupit běžnou barvu ve spreji, nebo navštívit prodejnu, kde jsou schopni namíchat požadovaný odstín barvy do spreje. Doporučujeme spíš tuto cestu, protože můžete požádat o natužení barvy – přimíchání tužidla. Po nalakování tak dojde k důkladnému vytvrzení barvy, obdobně jako při vypálení v peci. Takto namíchaná barva se však musí zpracovat zhruba do 20 hodin. Cena takového spreje se pohybuje řádově kolem 300–500 Kč. Vidlici je nutné před lakováním důkladně odmastit (například ředidlem nebo tetrachlorovým rozpouštědlem) a povrch jen lehce zbrousit velmi jemným smirkovým papírem.
Ano měl jsem karbonový rám a to z roku cca 2013 a bylo to sice klasika trubka karbon a minimálně hmoty okolo spojů byl to velice lehký rám cca 6,7kg s vidlí.Normálně jsem to celý obrousil ručně smirkovým papírem no práce tak na 14 hodin ale kdo je trplivý ten to zvládne.Pak jsem to obarvil podobnou barvou klasickými spreji.Nechal jsem to pak zaschnout a po cca 2 dnech jsem tomu dal několik vrstev laku a opět se zaschnutím každé vrstvé jsem nechal 4 hoďky na zaschnutí.To kolo vypadalo jak nový.Rozhodně se s tím dělalo líp než s kovovým rámem.MOhu vřele doporučit.A to jsem použil klasicky spreje ne ty dražší.U těch by byl asi lepší trvanlivější efekt!