V poslední době se silničními koly, doplněnými o elektro motor roztrhl pytel. Není tedy divu, že svůj zcela nový projekt Turbo Creo SL představil i americký Specialized. A že se do této kategorie pustil s vervou, dokládá fakt, že se vydal na cestu vlastní konstrukce elektromotoru.
Díky našemu prvnímu silničnímu elektrokolu Turbo Creo SL vymažeme z vaší vyjížďky veškerá stoupání. Zbude vám jen úsměv na rtech. Namíchali jsme koktejl s nízkou hmotností, výkonem, dojezdem a propojitelností, který ve vás probudí zvíře v sedle. Na silnici se modelu Creo nic nevyrovná
Kdo říkal, že elektrokolo musí být těžké? Postavili jsme lehký a živý rám, pak jsme mu vtiskli svižnou geometrii, která má za úkol stabilitu při rychlosti se systémem Future Shock 2.0 pro kontrolu a důvěru. Turbo Creo SL není jen nejlehčí e-kolo svého druhu – je to doslova o kila lehčí než konkurence.
Projekt Turbo byl představen již před sedmi lety a od té doby se bez oddychu ženeme za perfektním elektrokolem. Kolem, kde jste to vy, jen rychlejší. A protože neexistoval motor a systém, se kterým bychom byli spokojeni, vyrobili jsme svůj. Byl navržen v Kalifornii, vyroben ve Švýcarsku (srdci revoluce elektrokol) – nový systém Specialized SL 1.1 představuje ideální motor pro výkonnostní silniční kolo. Má za sebou desetiletí výzkumu, vývoje a testování v praxi a má v sobě perfektní kombinaci výkonu, hmotnosti, velikosti, dojezdu a jízdních vlastností. Dokáže tak dodávat konzistentní výkon v přirozené jezdcově kadenci tak, jak jezdec vyžaduje. Abychom mohli takové kolo vyrobit, musí se všechny tyto vlastnosti skloubit v jeden celek a zajistí tak perfektní zážitek z jízdy.
Ultra lehký a tichý – to je motor Specialized SL 1.1. Váš výkon umí zdvojnásobit a činí tak velmi plynule. Tak plynule, jako by to byly vaše nohy. Nečekejte žádnou nepřirozenou křivku výkonu nebo škubání motoru. Motor dodá výkon až 240 W a je plně synchronizovaný s vaši kadencí. A pokud chcete jet bez podpory, necítíte žádný odpor ve šlapání.
S dojezdem až 195 kilometrů (130 km z interní baterie, 65 km z externího zdroje) budete celý den zplošťovat kopce a nebudete hledat, kde se připojit do zásuvky. Interní baterii Creo je možné nabít již za 2 hodiny a 35 minut. Každá jízda a každý jezdce jsou jiní, a proto jsme vytvořili kalkulátor dojezdu Turbo, který vám umožní spočítat, jak daleko dojedete.
Naše aplikace Mission Control má již milióny registrovaných kilometrů. Nabízí totiž intuitivní a jednoduchý způsob, jak odvázat vaše Turbo. Tohle je aplikace pro jízdu, kterou opravdu využijete. Každý ze tří jízdních módů lze nekonečně upravovat, jak z hlediska špičkového výkonu, tak průměrné podpory. Mission Control navíc umí i řídit spotřebu baterie díky funkci Smart Control. Jen ji řeknete, jak daleko nebo dlouho chcete jet a sama zajistí, abyste se na místo dostali bezpečně. S její pomocí lze také nahrávat jízdu a zaslat ji do jiných aplikací (Strava) a díky integrovanému měřiči výkonu lze měřit vydané watty. Jednoduchá propojitelnost je pro Creo SL standardem, ale spojení s Mission Control není povinné. Turbo Connect unit v horní rámové trubce je vše, co k ovládání kola potřebujete.
(tz)
foto Specialized
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT