Nejvýraznější vlastností nové řady je příprava pro montáž kotoučových brzd s kotoučem o průměru 160 mm, samozřejmostí je úprava rámu pro zajištění dostatečné odolnosti působení sil, spojených s brzdným efektem tohoto systému.
V souvislosti s tím je celkem logickým závěrem použití pevné 15mm osy pro přední vidlici, bonusem k vylepšení estetiky je zda pak vnitřní vedení brzdové hadice, či bovdenu, skrze levou nohu. Z pohledu šíře využitelnosti jistě potěší úchyty pro montáž blatníků, které jsou k dispozici coby volitelné vybavení. Stejná pozornost je věnována i podpoře pohodlí, o které přesvědčují zploštělé trubky zadní stavby se současnou úpravou pro použití širších pneumatik (do 25 mm).
Z pohledu geometrie zaujmou informace o vyšší hlavové části a současně kratší efektivní délce posedu (ve srovnání s modely Reacton a Scultura), pro podporu vzpřímenějšího posedu. Jako samozřejmost značka prezentuje kompatibilitu pro použití mechanického i elektronického řazení.
(tz)
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT