Nové sjezdové kolo se pohybuje na 27,5″ kolech, už proto, že musí dorovnat konkurenci. Hliníkový rám ze slitiny Supreme 6 se zřekl PendBoxu a místo něj použili jiný jednočep, SLT jako Supra Link Technology. Přepákování má za následek výraznou progresivitu a měl by být spolehlivý. Zdvih zadní stavby činí 210 mm. Ani tento nový rám se neobešel bez testování a to i při ostrých závodech světového poháru ve sjezdu, kde způsob přepákování tajili pod vrstvou lepenky. Testování měli na starosti jezdci jako Emmeline Ragot, Sam Blenkinsop, Loic Bruni a Loris Vergier, členové a dáma z Team Lapierre Gravity Republic. Pozice hlavního čepu by navíc neměla ovlivňovat výkon odpružení. Nové jsou výměnné patky, vnitřní vedení lanek, nastavitelný hlavový úhel.
K prodeji budou dva modely, Team a 727. Team má odpružení od RockShoxu, Boxxer WC se 200 mm zdvihu a pružinovým tlumičem Vivid, sedmirychlostním řazením Sram XO1 DH a komponenty Easton Havoc. Model 727 vpředu pruží také Boxxerem, vzadu základním pružinovým tlumičem Fox Van R. Sram X01 DH má už 10 rychlostí, komponenty opět Easton Havoc, kola i kliky od E13. Geometrie čítá tři velikosti, hlavový úhel 63,7°, zadní stavba měří 445 mm, odsazení středu jen 5 mm.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT