<p>Dlouho očekávaný nový Specialized Tarmac, jak mu už mnozí začali
samovolně říkat SL5, je na světě. Ale označení SL5 se sám brání, není
totiž pokračováním této řady ale je Tarmacem úplně nové koncepce,
nového přístupu. Zúčastnili jsme se první prezentace a prvního
testování v ČR, objeli jsme pár kilometrů s Frantou Raboněm a pár sami,
kolo jsme si poté odvezli do redakce na detailnější seznámení. Pro
začátek nabízíme fotogalerii a oficiální videa s českými titulky.</p>
Samostatný test najdete v dalším čísle časopisu 53×11 a report v příštím Velu. Prozatím přiznejme, že podstata nového přístupu tkví v unikátní konstrukci každé velikosti rámu. Zatímco dříve byla středová velikosti dimenzována na optimální vlastnosti, okrajové velikosti už se v tom mohly poněkud rozcházet, malé rámy mohly být tvrdé a nepoddajné, velké přesně naopak, měkčí a delší v zatáčkách. Proto mají různé velikosti rámů nového Tarmacu různé průměry spodní misky hlavového složení a různé průměry spodní rámové trubky. Každá velikost má jezdci přinést optimum.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT