Ruku v ruce s tímto rozhodnutím dochází i ke změně a především pak výraznému posílení dealerských dnů a prezentací. „Chceme být schopni poskytnout ještě lepší servis našim prodejcům, umožnit jim vidět a zažít produkt v atraktivním prostředí a s nejlepšími podmínkami pro zkušební jízdu.“ Vysvětluje John Glett, Market Leader pro Specialized v Německu, Švýcarsku a Rakousku. „Ať už to bude na silnici nebo v terénu, jsme přesvědčeni, že neexistuje lepší způsob, jak předvést náš produkt, než obchodníky dostat ven a umožnit jim jezdit a produkt používat v praxi“.
Projekt manažer veletrhu Eurobike Stefan Reisinger nezakrývá zklamání: „Je to pro nás velká ztráta. Řekli nám, že toto rozhodnutí se týká jen roku 2014, po vyhodnocení toho, co se po změně stalo s jejich dealerskými dny budou o další účasti na veletrzích znovu uvažovat. Každopádně ztráta dvou největších značek v oboru je pro nás velká rána.“
Specialized zabíral plochu 800 m2 v zadní části haly A-3, což podle Reisingera buď dává šanci dlouhé řadě firem, které jsou na seznamu čekatelů na výstavní plochu nebo firmám, které by svou stávající plochu chtěly rozšířit.
Ať už Specialized svůj krok za rok vyhodnotí jakkoliv, jde o zajímavý precedens a zásadní změnu zvyklostí ve strategii prezentace cyklistické značky svým prodejcům.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT