Zeleno-černý lak kryje hliníkovou slitinu pojmenovanou jako Alpha Platinum
Aluminium, kterou chrání gumová vrstva proti řetězu a na spodní rámové
trubce proti odlétající kamínkům. Trek už léta používá souosý
jednočep ABP s plovoucím uložením tlumiče (Full Floater), Fuel EX
s velkými koly dostal 120 mm zdvihu. Mezi další technologické obohacení
patří kónická hlavová trubka E2, hned za ní jsou vstupy kabeláže do
rámu svařeného dle G2 geometrie. Středové pouzdro má v sobě nalisovaná
ložiska (Press Fit) a okolo oka pro případné uchycení napínáku (ISCG 05).
Samozřejmostí je upnutí zadní brzdy na Post Mount. Tlumič je dvojkomorový
Fox Float CTD DRCV. Také vidlice Fox Float 32 CTD ctí barvy rámu, jeho zdvih, průměr
hlavové trubky a i jeho G2 geometrii pomocí 51mm offsetu, vše sedí.
Řadící páčky i přesmykač je Shimano Deore, přehazovačka o stupeň
lepší, SLX. Kliky Shimano M552 nesou 3 převodníky. Fuel EX 7 brzdí
kotoučovými Shimano Deore brzdami. Díly posedu a úchopu jsou Bontrager,
převážně z řady Race Lite.
Kola jsou zapletené z dílů Bontrageru, od přední náby s 15mm
osou až po ráfky Duster s 28 dráty a dodatkem Tubeless Ready. Bontrager je
obul do svých plášťů XR3 Expert s kevlarovou patkou a šíří 2,3″. Kolo
váží 13,84 kg ve velikosti 18,5″ a v šesti velikostech ho můžete mít za
59 990 Kč.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT