Zeleno-černý lak kryje hliníkovou slitinu pojmenovanou jako Alpha Platinum Aluminium, kterou chrání gumová vrstva proti řetězu a na spodní rámové trubce proti odlétající kamínkům. Trek už léta používá souosý jednočep ABP s plovoucím uložením tlumiče (Full Floater), Fuel EX s velkými koly dostal 120 mm zdvihu. Mezi další technologické obohacení patří kónická hlavová trubka E2, hned za ní jsou vstupy kabeláže do rámu svařeného dle G2 geometrie. Středové pouzdro má v sobě nalisovaná ložiska (Press Fit) a okolo oka pro případné uchycení napínáku (ISCG 05). Samozřejmostí je upnutí zadní brzdy na Post Mount. Tlumič je dvojkomorový Fox Float CTD DRCV. Také vidlice Fox Float 32 CTD ctí barvy rámu, jeho zdvih, průměr hlavové trubky a i jeho G2 geometrii pomocí 51mm offsetu, vše sedí. Řadící páčky i přesmykač je Shimano Deore, přehazovačka o stupeň lepší, SLX. Kliky Shimano M552 nesou 3 převodníky. Fuel EX 7 brzdí kotoučovými Shimano Deore brzdami. Díly posedu a úchopu jsou Bontrager, převážně z řady Race Lite. Kola jsou zapletené z dílů Bontrageru, od přední náby s 15mm osou až po ráfky Duster s 28 dráty a dodatkem Tubeless Ready. Bontrager je obul do svých plášťů XR3 Expert s kevlarovou patkou a šíří 2,3″. Kolo váží 13,84 kg ve velikosti 18,5″ a v šesti velikostech ho můžete mít za 59 990 Kč.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT