Nová vize totiž staví mimo jiné i na změně geometrie, stroje Crockett
mají delší posed a současně sníženou hlavovou partii. To znamená
jediné, zaměření na sportovní výkon. Tomuto stroji v něm je nápomocná
hliníková slitina 200 Series Alpha Aluminium.
K tradičním prvkům patří středové pouzdro pro přímé vkládání
ložisek BB 86,5, slopingové provedení k navýšení tuhosti a kónická
hlava. Nově pak bylo u stroje použito vnitřní vedení bovdenů a příprava
pro použití kotoučových brzd. Podobně je tomu u přední karbonové
vidlice. I ta využívá úprav k použití třmenu, namísto ráfkových
čelistí. Velmi elegantním řešením je přítomnost malých průvlaků ve
vnitřní části stěny vidlice pro uchycení bovdenu či hadice k brzdě
pomocí plastové pásky, které nahrazují klasické úchyty. Vidlici
samozřejmě nechybí příčné zploštění sloupku E2 napomáhající
absorpci otřesů. Trek vsadil při výběru doplňků spolu se svým tradičním
partnerem, značkou Bontrager, na komponenty Shimano. To je zastoupeno
z větší části úrovní 105, pro kazetu pak bylo sáhnuto do řady Tiagra.
Spolehlivé zastavení zde mají na starosti třmeny Avid BB5, svírající
rotory o průměru 160 mm. O zbytek výbavy se pak postarala již zmiňovaná
značka Bontrager.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT