Rám spoléhá na hliníkovou slitinu AluxX SLR se základem v materiálu Alu 6011A. Tvarování trubek je patrné zejména u zadních vzpěr s trojúhelníkovým profilem. U těch zaujme i absence tradičního můstku nad zadním kolem, tedy stejný tah, jaký je nezřídka viditelný u MTB s kotoučovými brzdami. Však se rotory mechanických brzd starají i zde o bezpečné zastavení stroje. Další z bikových technologií naleznete u uchycení předního kola, o nějž se stará pevná osa. Pro podporu vlastností je stroj vyšperkován o hlavovou trubku OverDrive a středové pouzdro PowerCore. Zapomenuto ale nebylo ani na pohodlí, které by měl podpořit i netradiční průřez sedlovky ve tvaru písmene „D“. U vidlice sází výrobce na kooperaci kompozitu s hliníkem, přičemž první jmenovaný je určen k výrobě nohou, z druhého pak byl vyhotoven sloupek. Komponentové osazení z větší části zajišťuje Shimano v modelové úrovni 105, kterému v práci napomáhají další součástky z domovské nabídky Giantu. Z dalších výrobců zmiňme FSA (kliky s převodníky 36/46 zubů) a Schwalbe s jeho plášti super Swan o šířce 35 mm. Giantu jsme ve velikosti M navážili 10,06 kg.
Text a foto: Eda Pinkava
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT