Rám spoléhá na hliníkovou slitinu AluxX SLR se základem v materiálu Alu
6011A. Tvarování trubek je patrné zejména u zadních vzpěr
s trojúhelníkovým profilem. U těch zaujme i absence tradičního můstku
nad zadním kolem, tedy stejný tah, jaký je nezřídka viditelný u MTB
s kotoučovými brzdami. Však se rotory mechanických brzd starají i zde
o bezpečné zastavení stroje. Další z bikových technologií naleznete u uchycení předního
kola, o nějž se stará pevná osa. Pro podporu vlastností je stroj
vyšperkován o hlavovou trubku OverDrive a středové pouzdro PowerCore.
Zapomenuto ale nebylo ani na pohodlí, které by měl podpořit i netradiční
průřez sedlovky ve tvaru písmene „D“. U vidlice sází výrobce na
kooperaci kompozitu s hliníkem, přičemž první jmenovaný je určen
k výrobě nohou, z druhého pak byl vyhotoven sloupek.
Komponentové osazení z větší části zajišťuje Shimano
v modelové úrovni 105, kterému v práci napomáhají další součástky
z domovské nabídky Giantu. Z dalších výrobců zmiňme FSA (kliky
s převodníky 36/46 zubů) a Schwalbe s jeho plášti super Swan o šířce
35 mm. Giantu jsme ve velikosti M navážili 10,06 kg.
Text a foto: Eda Pinkava
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT