Modelová řada značky pro příští rok nestojí na žádném převratu, něčem zbrusu novém a revolučním, ale je jakýmsi logickým pokračováním již nastolených změn a kroků z let minulých. Přesto nelze ani v nejmenším říci, že s nezměnilo nic moc, by právě naopak. K největším změnám tak trochu „pod povrchem“, které není vidět na první pohled je rozšíření vrcholové karbonové technologie SL4 na všechny modely Tarmac, Roubaix a Venge. SL3 je tedy definitivně minulostí.
Co asi muselo neodvratně přijít, to jsou kotoučové brzdy a kde jinde by se měly objevit, než na Roubaix. A když už dodavatel komponentů umí hydrauliku, pak se objevují i hydraulické čelisťové brzdy, tentokrát především na Tarmacu. Dlužno ale říci, že oba modely budou v nabídce jak s lankovou klasikou, tak se stlačenou kapalinou. Nicméně vyzrálost kotoučového řešení je jednoznačným signálem toho, že kotouče a silničky už neodmyslitelně patří k sobě. Konstruktéři Specializedu jsou o jejich budoucnosti přesvědčeni.
Allez, slavné jméno z minulosti a kdysi vrchol v nabídce silničních kol propadl kamsi ke dnu nabídky, ale je tu zpátky a dokonce, ač se to možná u hliníkových trubek bude zdát jako protimluv, v řadě S-Works. Ano, hliníkový rám, pevný, lehký, tvrdý, vařený moderní technologií, bez miligramu laku, jen s anodizací, zkrátka překrásné kolo, posuďte sami.
. .
A pak jsou tu drobné, často designové změny. Přibylo barev a přibylo i divokých barev a odvážných barevných kombinací. A to není řeč jen o dámské kolekci, která se naopak drží tak trochu zpět a vsází a vyladění drobných doplňků s detaily rámů a oblečením, ta největší divočina je k mání u top modelů Venge, Tarmac a Crux.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT