Moderně koncipovaný hi-endový monocoque carbonový rám v nastupujícím rozměru 27,5“ vychází z mnohaletých zkušeností vlastního vývoje firmy PELL’S. Mohutně dimenzovaná pasáž kolem středového složení a nekompromisní přední rámový trojúhelník umožňují dosáhnout extrémní torzní tuhosti. Ploché planžety zadní stavby VFHS s jedinečným tvarem a profilací jsou elegantně napojené na prohnutou horní rámovou trubku. Toto řešení umožňuje pohyb zadní stavby ve vertikálním směru. V horizontálním směru si zadní stavba zachovává maximální tuhost. Propojením těchto zdánlivě nespojitelných vlastností se podařilo dosáhnout výrazné míry pohodlí bez ztráty výkonu jezdce. Tento bike je díky svým vlastnostem a minimální váze zrozen pro vítězství v libovolném XC závodu nebo maratonu.
Rám má vnitřní vedení lanek, celokarbonové patky (Carbon dropout) redukující váhu rámu, barevně sladěnou koncovku a přímé napojení brzdového třmene na rám (Carbon Post Mount). BB92 – rozšířená středová spojka u rámu s ložisky integrovanými dovnitř. Díky této konstrukci lze středovou partii rámu udělat širší a tím i tužší. Ložiska jsou lépe chráněna a jejich montáž je snazší. Hlavová trubka 1 1/8“ – 1 1/2“ – kombinace nízké váhy klasického hlavového složení (horní miska) s tuhostí 1,5“ konstrukce. Díky této konstrukci je oblast hlavové trubky tužší, kolo má lepší stabilitu ve vysokých rychlostech, řízení je přesnější a kolo se tak lépe ovládá. Prototyp je osazen vidlicí Magura TS8R 2014 se zdvihem 100 mm, koly Magic od českého výrobce Remerx. Na kole jsou použity komponenty z vlastní dílny PELL’S. „Jedná se o prototyp, který bude dále použit jako testovací kolo. Chtěli jsme tímto prototypem také podpořit českého výrobce Remerx a německou Maguru, kterou dlouhodobě zastupujeme.“
Novinka pro rok 2014 ponese název Duke a bude se vyrábět ve třech verzích. Dvě budou osazeny dvojpřevodníkem, třetí čistě závodní verze bude osazená kompletní sadou Sram XX1 a koly Crank Brothers 650B.
(tz)
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT