Trek Top Fuel: rychlejší, lehčí a všestrannější než kdy dříve

12.7.2024
Rychlejší, lehčí a všestrannější než kdy dříve, říká o novém Top Fuelu Trek, a pokračuje. Nadále svižné a hbité trailové kolo, které někteří označují za downcountry. Přichází se zdvihy 120 mm vzadu a 130 mm vpředu a přepracovaným rámem, díky kterému bylo možné ušetřit několik stovek gramů. Změnil se také systém Mino Link, který je nyní čtyřpolohový – díky tomu je možné kolo přizpůsobit nejrůznějším terénům nebo stylům jízdy.

 

 

Úspora hmotnosti

Díky novém rámu je nový Top Fuel o 220 gramů lehčí než jeho předchůdce. Je tak ideální volbou pro jezdce, kteří hledají ultralehké trailové kolo s krátkým zdvihem nebo extra schopné XC kolo. Další úspory hmotnosti je přitom možné docílit výměnou komponentů nebo vidlicí s kratším zdvihem.

 

 

 

Nastavitelnost

Nový Top Fuel se snadno přizpůsobí preferencím jezdce i terénu. Jeho nový čtyřpolohový článek Mino Link nabízí dvě různá nastavení v jednom elegantním kusu, což umožňuje upravit geometrii i poměr přepákování.

Pokud projíždíte technickým terénem s velkými kořeny, můžete si Mino Link upravit tak, abyste měli středové složení výše a tím pádem získali více prostoru pro šlapání. Pokud naopak skáčete velké skoky a chcete se vyhnout riziku stlačení až k dorazu, umístěte Mino Link dozadu a získejte progresivnější poměr přepákování.

 

 

Přizpůsobitelnost

Ať už hledáte lehké kolo schopné zvládat nejrůznější horské traily nebo robustnější XC stroj, se kterým projedete i ty nejtěžší závodní tratě, Top Fuel se vám přizpůsobí.

Kolo je kompatibilní s vidlicemi o zdvihu od 120 do 140 mm a zadními tlumiči se zdvihem až 130 mm, přičemž mohou být jak vzduchové, tak pružinové. Nový Top Fuel také umožňuje použití delších teleskopických sedlovek a při použití 140mm vidlice a nastavení Mino Linku do polohy „vysoko“ je možné nasadit dozadu 27,5“ kolo a získat tzv. mullet.

 

 

Vlastnosti rámu

Trek se u Top Fuelu nadále drží své konstrukce odpružení Active Braking Pivot (ABP), která udržuje odpružení v pohybu, i když brzdíte v náročných podmínkách. Rám dostal kryt spodní trubky a řetězová vzpěra je opatřena chráničem s dvojí hustotou, který chrání rám a zajišťuje tichou jízdu. V neposlední řadě řada cyklistů ocení, že v rámu se nachází vylepšený vnitřní úložný prostor, do kterého se vkládá nová brašna Bontrager BITS Bag.

Více o novince zde.

Těšíme se na test!

(tz)

 

FOTOGALERIE

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu