Ptejte se redakce

22.4.2007
Chcem sa Vas opytat na nazor na bike Apache Totem 06. Teda konkretne mam zaujem o ram. Ci mate s nim nejake skusenosti. Ci je dost tuhy v zabere, ci citit aj pracu zadnej karbonovej stavby – komfort, pomer cena/kvalita, geometria. Najazdim tak rocne 7000km, sem tam nejaky zavod.. Alebo ci by som mal siahnut skor po inej znacke? Dakujem!
22.4.2007
Používal som klasické prevody 53/39 na 12–25 (Veloce 2005) bez problémov. Chcel som skúsiť kompakty a tak som kúpil kľuky Pinarello M.O.s.t. 50/34 na štvorhran. Pri zaradení prevodu 34 na 12 mi ale škrtá reťaz o veľký prevodník. Na rôznych fórach sa tento problém tiez opisuje. Neviete poradiť, čo v takomto prípade? Pretože kým preradím adekvátny prevod s veľkým prevodníkom, rychlost je už ta-tam.
21.4.2007
Stavím zadní kolo z těchto dílů: nába DT Hugi 240, ráfek Sun Rims UFO, dráty DT Revolution (2–1.5–2), alu niple, 32 ks a uvažuji, zda je „vhodnější“ takto poskládané kolo nechat vyplést dvojím nebo trojím křížením. Jezdím klasické XC (HT + RS SID), V-braky, hmotnost jezdce do 75 kg.
21.4.2007
Chcem sa vas opytat, vsade sa vychvaluju slopingove ramy. Ale ked su take dobre, preco niektory profesionali ostali pri rame s vodorovnou hornou ramovou trubkou? Je nejaka vyhoda starej klasiky ci jednoznacne vyhrava sloping?
20.4.2007
Zajímalo by mě, jak je to s přepravou kola s hydraulickými brzdami. Klasiku jsem byl zvyklý vozit v „kombíku“ řídítky dolů. Je toto možné i u kotoučovek, co zavzdušněni atp.? Konkrétné mám Juicy Five.
20.4.2007
Prosím tímto o radu, jaká kola použít na silničku při výšce postavy 199 cm, váze 100 –105 kg. Pokud zapletená, tak od kterého výrobce, nebo z jakých komponentů si je nechat poskládat. Roční objem cca 6000 – 7000 km.
19.4.2007
Rád bych se zeptal, jaký typ a značku rámu a vidlice mi doporučíte pro mou postavu (187 cm, 95 kg). Neupřednostňuji žádnou značku. Jedná se mě o kvalitu oboji do 18 000 Kč. Potřebuji kolo na dlouhé výlety středním až těžkým terénem s občasným skokem. Nevím, zda-li je pro moji hmotnost vhodnější rám ocelový než hliníkový.

Objevujte s námi nové cyklotrasy

Menu