Ptejte se redakce

13.5.2014
Dobrý den, když si koupím cykl. tretry na horské kolo, stačí mít obyčejný pedály nebo musím mít nášlapný pedály? :)
30.4.2014
Dobrý den, přátelé, prosím o radu. Při brzdění se na předním kole crossbiku objevuje cukání a přechází do vidlice, která pak v pravidelných intervalech (několik desetin vteřiny) vibruje. Ve vidlici přitom není citelná vůle, brzda je dobře seřízená, výplet je optimálně tuhý a ráfek je perfektně vycentrovaný, jeho brzdné plochy jsou hladké a odmaštěné, spoj je rovný. Náboj je bez vůle. Předem děkuji za radu i rychlou reakci. Michal
22.4.2014
Dobrý den. Na Epicu S-Works 2012 mám problém s přílišným zanořováním tlumiče /až do půlky zdvihu/ při jízdě do kopce i při zcela uzavřeném brainu /tabulkovém tlaku v tlumiči /. Tzn. čím těžší stoupání, tím horší geometrie. Problém trvá i po repasi tlumiče. Jde o vlastnost, slabinu systému, nebo může jít o vadný tlumič? Díky, Martin.
15.4.2014
Milí bikeři, přecházím na lehokole z obyčejných pedálů na nášlapy. Lehokolo, tedy dám jednostranné. Rozhoduji se mezi Shimano PDA 530 a mezi BBB BPD 22 dualride. Cena je kolem 1000,– Kč. Není to málo a chci ať to i něco vydrží. Jenomže v různých diskuzích jsou tak protichůdná doporučení a že ložiska BBB jsou nekvalitní, jinde že jsou skvělá..?? Co na to zkušení uživatelé?? Děkuju za radu, nebo i nový tip do ceny cca 1000 Kč. Franta
14.4.2014
Dobrý den, koukal jsem na přehled zastoupených značek letošního Test Festu a chtěl bych se zeptat zda je úplný? Proti předchozím ročníkům se mi totiž zdá dost slabá účast značek.
14.4.2014
Dobrý den, rád bych si pořídil nový odpružený rám, ale hledám maximální filtrování malých a středních nerovností, chci 160–180mm, mám posunutý obratel a rád těžší terén, tak proto :)
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaký tlak mám foukat do tlumiče u celopéra? Existuje nějaký vzorec, podle kterého zjistím na jakou hodnotu mám foukat tlumič? Díky
Dobrý den, obracím se na vás s následujícím problémem. Mám přesmykač Tiagra, který mám před jízdou nastavený podle návodu tak, že přesmykač je v krajní vnější poloze při zařazení velkého převodníku a na kazetě pastorky 10,9,8,7, počítáno od vrchu. Při přeřazení na 6,5,4 pastorek používám odřazovací páčku. Vše je nastaveno v pořádku, na počátku jízdy žádný zvuk. Po několika desítkách kilometrů začne řetěz na 6 stupni kazety a velkém převodu dřít o vnější stranu přesmykače. Vypozoroval jsem, že během jízdy dochází vlivem vibrací k dotahování štelovacího šroubu na levé řadící páce. Chci se zeptat, je toto normální, abych po každé jízdě musel nastavovat přesmykač? Když ne, jak tomu zabránit? Existuje možnost fixačního tmele, která by zabránila uvolňování štelovacího šroubu? Bohužel ten samý problém se mi opakuje na kole Focus Cayo Evo se sadou 105, kdy se uvolňuje nešťastně umístěný štelovací šroub přesmykače. Děkuji mnohokrát za radu.

Objevujte s námi nové cyklotrasy

Menu