1. Vybrat fotku na titulku není moc jednoduché – mimo její kvalitu a
náladu je důležitá i trochu specifická kompozice. Do záběru je totiž
nutné vměstnat i logo Velo, grafiku titulu a aspoň nástin obsahu, přitom
se hlavní námět snímku nesmí ztratit. Znamená to, že fotka musí mít
dost „masa“, hluchého místa. V dalším kole se vybírá podle toho, jak
šly titulky za sebou – například v sérii snímků s jedním jezdcem
v popředí se každý další ztratí, střídá se silnice a MTB atd.
2. U cyklistického časopisu je to jiné než třeba u magazínů
o počítačích. Tam se firmy prezentují i touto formou, proto není až
takový problém podobný produkt vymyslet, pro časopis našeho ražení však
jde o značnou investici. Nicméně po premiéře v podobě cyklistických
tras na CD pro předplatitele se zdají dveře pro něco podobného
otevřenější, uvidíme.
Rudolf Hronza
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT