Rad bych se zeptal, jak spravne postupovat pri reklamaci praskleho samu
Sintesi. Firma u ktere jsem kolo koupil pred 2,5 rokem – Rocky Bikes Brno,
na sebe podala konkurz a firma ktera mela udajne prebrat pohledavky reklamaci
zamitla bez jakehokoli pisemneho vyjadreni ze strany dovozce – Max Cursor.
Kupoval jsem kolo s zarukou 5 let na ram, ale to pry neni zaruka dovozce, ale
prodejce. Dovozce pry poskytuje zaruku 2 roky. V dost bezvychodne situaci se
mi podarilo najit byvaleho majitele prodejny kde jsem kolo koupil (ktery vesele
podnika v jine prodejne) a ten mi jako jedinou moznost dal vymenu ramu za jine
modely Sintesi s doplatkem 3 az 5 tisic. Mam pocit, ze krome soudnich
zalezitosti jsem zkusil vse. Platit ale za zaruku timto zpusobem se mi opravdu
nechce. Vzhledem k tomu ze cela vec se tahne jiz pul roku, rad bych vse ukoncil
nez zacne sezona.
Prikladame vyjadreni majitele obchodu: „Rocky BIKES, s.r.o. toho casu (zhruba 20. 4. 06) nebyla v konkursu. Dream Bikes s.r.o. neprevzalo zadne zavazky z reklamaci Rocky Bikes, jde o ruzne firmy, ruzne majitele. Reklamace se snazime vyrizovat v ramci dobrych vztahu a vychazeni vstric zakaznikum, ale nekdy to nejde, protoze byvaly majitel proste delal nestandardni veci.U tohoto ramu napriklady byla 2 leta zaruka, on svevolne psal 5 let, ale to proste dovozce neakceptuje. Pisemne to vsak odmitl potvrdit.“
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT