Kdo si vzpomene na zprávu z Les Gets, kde došlo k představení prvního modelu elektrického Reignu, zapomeňte na ni, přichází zcela nový Reign E+ s motorem SyncDrive Pro Yamaha s “kroutimomentem” 85 NM.
Co se změnilo? Vše, co chtěl jejich profi E-Enduro závodník Josh Carlson: Průchodnost, ovládací prvky, geometrie, flip chip, kompaktnější motor, přechod na mullet/mix průměrů kol. Abychom geometrii upřesnili, novinka má kratší zadní stavbu (454 mm místo 470 mm). Zdvih zadní stavby s Maestro odpružením zůstal na 160 mm.
Na horní rámové trubce je nové tlačítko, jedním stiskem se zapíná automatický režim podpory, který používá 6 senzorů a pomocí algoritmu vypočítává nejlepší/nejvýhodnější aktuální příkon. Na řídítkách je ovládání Ridecontrol Ergo 3, jeho tlačítka jsou nastavitelná v aplikaci telefonu. Baterie má až 750 Wh.
V česku se budou prodávat 4 různá osazení, od Reign E+0 po E+3 Reign E+0:
Reign E+1
Reign E+2
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT