TEST TREK Powerfly 4 625w

27.6.2023

Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala a brzy se stala jedním z hlavních hráčů na celosvětovém trhu. V současné době firma určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol, a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 28 let. Trek byl a je proslulý svou skvělou ovladatelností každého modelu díky geometrii Genesis G2, která je u elektrokol obzvlášť důležitá. Pilířem konstrukce jsou zde vyvážené středové elektromotory Bosch kombinované většinou s nejsilnějšími patentovanými RIB bateriemi elegantně ukrytými v rámu s praktickým úchytem pro manipulaci mimo kolo.

www.trekbikes.com/cz/cs

Technický popis: rám Alu Alpha Platinum * vidlice SR Suntour XCM 34, 120 mm * kliky FSA Bosch CK-220, 165 mm, 36 z. * řazení Shimano Deore, 1×10 * přehazovačka Shimano Deore * kazeta Shimano Deore, 11–46 z. * brzdy Tektro M275, 203 mm * ráfky Bontrager Connection * pláště Bontrager XR3 Comp, 29×2,6“ * velikost M * hmotnost 24,4 kg * motor Bosch Performance Line CX, 85 Nm * baterie Bosch, 625 Wh * cena 103 490 Kč

První dojmy testerů

Veronika: Krásný design, příjemná jízda, snadné ovládání.

Karel: Velmi dobrý dojem, skvělý motor i geometrie rámu, trochu kompromis ve vybavení, zejména pokud jde o vidlici.

Bohuslav: Nepatrně hlučnější motor, jinak ale parádní jízda po všech stránkách.

Tomáš: V kopci nemá problém, skvělé jízdní vlastnosti i ovladatelnost.

 

Komplexní hodnocení

Asistence motoru při jízdě po rovině (asfalt)

Jaký byl váš pocit z jízdy po rovině? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,8

Asistence motoru při trekingové jízdě (šotolina do mírného stoupání)

Jaký byl váš pocit z trekingové pasáže? Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“?

4,6

Asistence motoru při terénní jízdě (prudké stoupání)

Jaký byl váš pocit z terénní jízdy do stoupání? Byl výkon motoru dostatečný, dynamický, nebo „vadnul“?

5

Jízda bez motoru (200 metrů)

Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru?

3,6

Hlučnost/vibrace

Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? Cítili jste vibrace? 4,6

Ovládání elektrokola

Jak složité bylo elektrokolo zapnout a za jízdy ovládat?

4,6

Dojezdová vzdálenost: 48 km

Celkový počet bodů: 4,6

Verdikt: Nejdostupnější horské elektrokolo, to by v případě mnoha jiných firem znamenalo minimálně zvýšenou pozornost. Když jde ale o motor Bosch 4. generace, řazení Deore, komponenty Bontrager a špičkovou geometrii, tak o základu se tu příliš hovořit nedá, s výjimkou odpružené vidlice. Dlouholeté zkušenosti se stavbou kol se projevily i u modelu Powerfly, dostatek síly se skvělou ovladatelností, uhlazený design, barva, která nadchla „napříč testovacím spektrem“.

oblast dotazu

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu