Česká značka Kalas Sportswear, přední globální výrobce cyklistického oblečení, se od roku 2025 stane novým partnerem Královské nizozemské cyklistické federace (KNWU). Hlavním cílem čtyřleté spolupráce bude vyvinout nejmodernější cyklistické oblečení zaměřené na výkon tak, aby splňovalo ty nejpřísnější požadavky profesionálních cyklistů.
„Jsme nadšeni, že se můžeme spojit s tak prestižní federací, jako je KNWU. Těší nás možnost dodávat této reprezentaci naše produkty a sdílet s ní naše bohaté zkušenosti z vývoje cyklistického oblečení,“ uvedl Josef Filip, výkonný ředitel společnosti Kalas Sportswear. „Partnerství s jednou z nejvýznamnějších cyklistických federací v Evropě nám umožní nejen sdílet vášeň pro inovace a výkonností oblečení, ale také poskytovat co nejlepší podporu jezdcům a členům federace. Naše dlouholeté zkušenosti s týmem Alpecin-Deceuninck, Českým svazem cyklistiky a osmiletým partnerstvím s britským cyklistickým týmem nás dokonale připravily na tuto významnou spolupráci. Nyní vítáme KNWU v naší partnerské rodině,“ dodal Filip.
Společnost Kalas, známá svým inovativním přístupem a závazkem k výzkumu a vývoji, se stane oficiálním dodavatelem cyklistického oblečení pro KNWU. Jedním z klíčových cílů spolupráce bude vývoj nových produktů zamřených na výkon na olympijské hry v Los Angeles v roce 2028. Partnerství rovněž zajistí členům KNWU přístup k prémiovému cyklistickému oblečení, které uspokojí potřeby jezdců na všech úrovních – od začátečníků až po profesionály.
KNWU, s rozsáhlou členskou základnou a snahou podporovat cyklistiku na všech úrovních, vnímá spolupráci se značkou Kalas jako dokonalé spojení. Závazek českého výrobce k udržitelnosti a pokročilým textilním technologiím se plně shoduje s posláním KNWU podporovat budoucnost cyklistiky v souladu s odpovědným přístupem k životnímu prostředí.
„Našli jsme ve značce Kalas partnera, který sdílí naše hodnoty a cíle – ať už jde o vrcholový sport, rekreační cyklistiku nebo udržitelnost. Těšíme se na spolupráci, která našim jezdcům zajistí to nejlepší oblečení během mezinárodních závodů i při přípravě na Los Angeles 2028, kde chceme vynikat na kole i mimo něj,“ uvedl Daniel Heijne, obchodní ředitel KNWU.
Čtyřleté partnerství přinese řadu příležitostí, včetně limitovaných edicí dresů, exkluzivních výhod pro členy federace a dalších aktivit podporujících rozvoj cyklistiky v Nizozemsku. Toto spojení tak symbolizuje novou éru spolupráce mezi Kalasem a KNWU, zaměřenou na podporu cyklistické kultury v Nizozemsku.
(tz)
Přidat komentář