Smyslem celého vývoje je dosažení maximální míry pohodlí bez současné nutnosti slevy z nároků na dokonalý přenos jezdcovy energie. Více jak rok práce přinesl ovoce v podobě speciálního zpracování, využívajícího k pohlcování otřesů vlastnosti elastomeru. Konstrukce nese označení Shock Absorber Technology a je umístěna ve spodní části rozdvojené horní rámové trubky. Funkce systému spočívá v maximálním zploštění celé horní trubky a podsazení zadních vzpěr, což připravuje prostor pro pružení materiálu bez současné nežádoucí flexe do stran. Malý elastomer pak zabezpečuje ideální projev „odpružení“, tato partie totiž navazuje na prostor podsazených zadních vzpěr a umožňuje správný průběh práce. Samozřejmostí je i další tvarování rámového základu včetně využití konstrukčních specifik Power Box ve spodní části rámu pro zajištění již zmiňované tuhosti pro přenos síly. Speciální konstrukci má také přední vidlice, a to z pohledu dvojího rádiu zahnutí, na sebe vzájemně opačné orientace. K doplňkům konstrukce patří i použití průměru sedlovky o průměru 27,2 mm s vnitřní stabilizační vložkou v rámu, což ve spolupráci s vlastnostmi rámu navýší míru pohodlí až o 27%. Velmi zajímavou je i konstrukce zadní stavby, umožňující v případě potřeby použití plášťů až do šíře 32 mm, s čímž souvisí i vyšší usazení můstku. Pro použití klasických nízkých brzd je připraven adaptér, který se vloží do stavby a stabilizuje šroubem do můstku.
(tz)
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT