Technologie výroby se v zásadě neliší od předcházejících modelů, stále zde hraje prim karbonové vlákno. Stejně očekávaným tahem je konstrukce s označením Powerbox pro bezeztrátový přenos energie. Další prvky jsou ale viditelně podřízeny minimalizaci odporu vzduchu. K tomu přispívá kapkovitý profil sedlové trubky, spodní rámová trubka ve tvaru Kamtail nebo snížená konstrukce hlavové trubky se zapuštěným složením pod úroveň horní rámové trubky. Téměř samozřejmé se v tomto ohledu zdá využití přední brzdy typu Directmount, stejně jako aerodynamického tvarování přední vidlice. K dalším detailům, spojeným s minimalizací plochy pro větrnou neplechu, patří protažení bovdenů skrze rám a integrovaná konstrukce zámku pro stabilizaci sedlovky. Detailní informace o materiálu, stejně jako specifikace a cena, je prozatím zahalena tajemstvím, ale již brzy značka vše zveřejní. Samozřejmě jsme hned zažádali o vzorek tohoto stroje do testu časopisu 53×11, abychom mohli prověřit pravdivost slov jezdců FDJ, tvrdících, že jde o opravdovou raketu.
(ep)
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT