Specialized odhaluje novinku vytrvalostních silničních kol

9.9.2016
<p>Firma Specialized Bicycle Components posílá na trh zcela nová kola řad Ruby a Roubaix, která mají vylepšený systém jízdních vlastností, který byl vyvinut ve spolupráci se společností McLaren Applied Technologies. Tato kola jsou všeobecně známa jako ta, která vytvořila kategorii vytrvalostních silničních kol, protože jsou osazena původními technologiemi, které změnily náhled na to, co je to pohodlí, rychlost a ovladatelnost.</p>

Specialized těsně spolupracoval s firmou McLaren, aby vyjasnili, jaký význam má plynulost. Společně analyzovali jakým způsobem na sebe působí jezdci a povrch silnice. Zároveň zjišťovali, jak popsat plynulost, aby mohli zvýšit rychlost a omezit vibrace způsobené jízdou na silnici, jež se pak přenášejí na jezdce.

Eric Schuda, ředitel divize silničních kol firmy Specialized k tomu říká: „Abychom mohli uvést do života koncept „plynuleji znamená rychleji“, setrojili jsme tlumič Future Shock. Naše testy odhalily, že vibrace způsobené jízdou po silnici se nejsilněji projevují v přední části kola. Tyto vibrace jsme chtěli omezit a tak jsme vyvinuli systém odpružení, který absorbuje vliv nárazů v řídítkách. Toto řešení způsobuje, že kolo se pod rukama jezdce „pluje“ a jízda je na hrbolatých cestách nejen plynulejší, ale také prokazatelně rychlejší. Tlumič Future Shock má také tři různé úrovně nastavení pružiny, což prodejcům umožní nastavit jízdní styl podle požadavků zákazníka. “

Kromě tlumiče Future Shock je kolo navíc vybaveno i sedlovkou CG-R a novým uchycením sedlovky Drop Clamp, který umožňuje její prohnutí směrem dozadu až o 20 mm. Spolu tyto komponenty vylepšují plynulost jízdy, rychlost a pohodlí. Přitom i zvyšují trakci a ovladatelnost.

Kola řad S-Works Ruby a Roubaix budou navíc osazena nejnovějšími zapletenými koly Roval CLX 32 od Specialized, která jsou lehčí, aerodynamičtější a mají nižší valivý odpor než předchozí model CLX 40.

Modely Pro a S-Works jsou také osazeny naším úložným systémem SWAT™, který je dokonale umístěn nad středem. Tento systém nabízí nejlogičtější místo, kam si ukládat nářadí potřebné pro opravu defektů. Toto úložiště může být zakoupeno i v naší obchodní síti a je kompatibilní se všemi novými koly Ruby a Roubaix.

Obě kola byla zkonstruována s využitím technologie Rider-First Engineered™. Ruby je tak prvním dámským silničním kolem, které bylo s využitím této technologie zkonstruováno. To znamená, že všechny velikosti rámů byly vyvinuty zvlášť s ohledem na velikost jezdce. Oproti tomu tradiční způsob výroby rámů vypadá tak, že je zkonstruována střední velikost rámu a pak už jsou jen vyráběny větší či menší velikosti tohoto rámu.

My ve Specialized věříme, že tyto dvě novinky v kategorii silničních kol dokazují, že plynuleji znamená doopravdy rychleji.

(tz)

foto archiv Specialized

Přidat komentář

Klikněte zde pro vložení komentáře

Menu