Hlavními rysy nových kol Zesty AM je změna geometrie, čeká vás delší rám s kratším představcem, širší řídítka, kratší sedlové trubky. Zdvih 150 mm zůstává, změnila se délka tlumiče a způsob jeho upnutí v rámu, jeho pozice. Dva celokarbonové modely zhubly díky úpravám o závratných 500g, dva hliníkové modely taková dieta nepotkala, jen 50 g, přesto je o co stát.
Zesty XM s 27,5″ koly nahrazuje dřívější řadu TR s 29″ rozměrem plášťů. Vidlici o zdvihu 130 mm nasadili na rám se zdvihem 120 mm, ale díky upravené progresivitě rozdíl opravdu nepoznáte. XM se bude také nabízet v celokarbonovém provedení, jenž je vybaveno titanovými šrouby, tak i na hliníkovém rámu ze slitiny Supreme 6. Inspirace zdvihově vybavenějším modelem AM se zde projevila taktéž v geometrii, ta je nízká, dlouhá a položená, tak jak je u trailbiků potřeba.
K vykoušení byl i sjezdový speciál, test všech kol najdete v nadcházejícím čísle 9/2015 časopisu Velo.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT