Velo Trade Show se uskuteční 6. a 7. 8. 2013 v areálu Yardresortu Předboj, vzdáleném jen 10 minut jízdy severně od Prahy. Čeká tu na vás 34 firem s více než stovkou značek, příjemné prostředí k obchodním jednání, oběd a občerstvení.
Budeme se těšit na setkání a věříme v jeho výzmnamný vklad do vašeho obchodu.
Z důvodu přípravy občersvení si vás dovolujeme požádat o předběžné a nezávazné potvrzení vaší účasti.
V tuto chvíli jsou přihlášeny firmy: Axon Sport, Bottico (Onza, DT Swiss), Colmm, Cyklošvec (FoxForks, Galaxy, Kenda, Catlike, RSP, Deda, Rodi), CykloVape, Dahon, Dare2B (Dare2B, Regatta), Endura, Amulet, Kellys (Kellys, Alpina), Levelsport (POC, Rewoolution), Lissport (Longus, HQBC, Toko, OneWay), LomTrading (Northwave, Briko, Bottecchia, Selle SanMarco), N-Distribution (Kona, Fox), Moose, Nacházel, Nanospol, Nanotrade, Brompton, Pells, Pingu, Rubena, Sport Arsenal, Silvini, Isobike (Stevens, Corratec), Svorto (Sidas), Sýkora, Tradecrew (XBionic, XSocks), Ultrasport (MET, Race Face, Sensor, Chimpanzee, Topeak, Ergon, Nite Rider, Kryptonite), Ultimate Bikes, Vavrys (Craft), Viva (Etape, Mango, Castelli, One)
MYŠLENKY Tento projekt vznikal postupně, avšak nevyhnutelně. Kdybychom s ním nepřišli my, stejně by někde nějak vznikl. Jeho potřeba je zřejmá – ušetří peníze i čas všem. A kdo jiný by to měl zorganizovat, než vydavatel, který disponuje všemi typy médií – tištěnými, elektronickými i internetovými a je již 16 let přirozeným a nekonfliktním prostředníkem mezi prodejci (prodejci časopisů) a dodavateli (inzerenty)
Vyznáváme myšlenku ´nefunguje-li něco dobře, je dobré vrátit se na začátek a zkusit to znovu a lépe´. Pokud se nám podaří vrátit do cyklistického obchodu atmosféru z prvních ročníků Bike Vysočina, bude to to pravé. Neaspirujeme na statut ´veletrhu´, nikomu nekonkurujeme, chceme jen přinést něco, co je evidentně třeba a co prospěje. S pozitivním přístupem jde i byznys snáz.
Uprostřed každého léta narážíme na skutečnost, že se téměř každý den koná nějaká předváděcí akce a sami víme, že je nedokážeme ani objezdit. Na to samé si stěžují obchodníci, hledají jak své cesty ´do Prahy´spojit. O totéž se snaží i dodavatelé zboží – místa i dny svých předváděček vybírají podle toho, kde se co děje dalšího. Někteří dokonce mají tendenci spojovat se dávno.
Nezastíráme, že jsou nám vzorem toho, že „to“ funguje podobné, ba téměř stejné akce určené pro obchodníky se zimním a s outdoorovým zbožím, konané v zimě. Všichni zúčastnění si jejich dopad velmi pochvalují. My přinášíme letní alternativu a vybíráme pro manipulaci s koly a pro celkovou atmosféru, která má jistě vliv i na průběh a výsledek obchodních jednání, mnohem vhodnější lokalitu. Původní místo jsme shledali z mnoha důvodů zcela nevyhovující.
Dáváme věcem jasný smysl. Každý z našich časopisů má jasnou cílovou skupinu. Každá naše akce má jasný cíl. Na Velo Campu se bavíme s přáteli, paříme, jezdíme na kolech a poznáváme různé kraje ČR. Na Velo Test Festech nabízíme maximální příležitost testovat a poznávat kola. A Velo Trade Show má být jasnou obchodní příležitostí, kontraktační záležitost. Pokud nevíte ´proč´, nedělejte to, nejezděte tam, neztrácejte čas a peníze (ať je to kamkoliv).
Jsme si vědomi toho, že Velo Trade Show není vhodnou platformou pro všechny firmy. To není ani cílem. Ty velké mají svou dealerskou síť uzavřenou a nehledají nové kontakty, jiné zase dávají přednost uzavřené společnosti, zážitkové prezentaci nebo osobnímu setkání. Jsme si však jisti, že mnoho dodavatelů tuto koncepci přivítá. Velo Trade Show nemá nahradit vaše zažité předváděčky, avšak může to tak být. Může je také vhodně doplnit.
Chceme do byznysu přinést zpět pohodu, zklidnění a radost.
Těšíme se na setkání s vámi.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT